HULLADÉKGYŰJTÉSI NAPTÁR 2013. ÉVRE
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Saubermacher Magyarország Kft. Esztergomi Fióktelepe szolgáltatási területén a 2013. évben az ünnepekre való tekintettel a hulladékszállítás rendje a következők szerint alakul:
dátum | ürítési nap | módosítás | ürítés dátuma | ürítési nap |
április 1. | Húsvét hétfő | helyett | március 30. | szombat |
május 20. | Pünkösd hétfő | helyett | május 18. | szombat |
december 25. | Karácsony első napja (szerda) | helyett | december 21. | szombat |
- A táblázatban nem szereplő munkaszüneti és ünnepnapokon a hét megszokott napján szállítjuk el a hulladékot.
- Háztartása hulladékát hetente egyszer (dorogi lakótelepeken kétszer), csak a megadott napon szállítjuk el, a szerződés szerinti szabványméretű edényből.
- Kérjük, hogy a gyűjtőedényzetet reggel 6 óráig helyezzék ki a közterületre.
- A többlethulladék elszállításához cégfelirattal ellátott zsákot biztosítunk, amely megvásárolható az ügyfélszolgálaton, egyes üzletekben és a zsákértékesítést felvállaló polgármesteri hivatalban.
- A 2013. évi matricához való hozzájutás érdekében kérjük, hogy hátralékát rendezze. Az aktuális éves matricát csak akkor van módunk postázni, ha a 2012 évi számláit kiegyenlítette.
- Kérjük, hogy az e levéllel kézhezkapott számla mellékleteként küldött matricát ragassza fel jól láthatóan a gyűjtőedény oldalára.
- A későn kihelyezett, nem a szerződött űrtartalomnak megfelelő méretű vagy matricával nem rendelkező edényeket nincs módunkban elszállítani. Kérjük, az edénye méretét a szerződése méretéhez igazítsa.
- Ha a hulladékszállítási matricája az edényről eltűnik, azt minden esetben telefonon jelezze az ügyfélszolgálat felé, hogy a szolgáltatása folyamatos legyen az adott címen. A be nem jelentett elmaradásokat nem tudjuk pótolni.
- A lomtalanítás egyéni bejelentés alapján történik a 2013. évben is. Lomtalanítási igényét ügyfélszolgálatunkon telefonon és e-mailen jelezheti. Lomtalanítási szolgáltatásunkat március 15-től június 15-ig, szeptember 1-től november 15-ig veheti idénybe.
- Amennyiben Ön nem halmozott fel hátralékot és mégsem kapta meg a matricát a mostani számlával együtt, azt telefonon jelezze ügyfélszolgálatunkon.
- 2013. január 1-től kizárólag az új, 2013. évi matricával ellátott edényeket áll módunkban üríteni.
- Javasoljuk, hogy a kukaedényre az ingatlan címét (utca, házszám, esetleg település) fessék fel az esetleges lopások elkerülésére.
- Számlát évente négy alkalommal állítunk ki, a fizetési határidő betartását előre is köszönjük Önnek.
- A számlát kiegyenlíthetik csekken, átutalással ill. díjlehívással. Amennyiben Ön számláját a jövőben díjlehívással szeretné fizetni, kérjük, hogy keresse fel számlavezető pénzintézetét, adja meg Társaságunk beszedési azonosítóját illetve az Ön pontos ügyfélkódját.
Beszedési azonosítónk: A13559212T243
- Ha a számla kiegyenlítése nem történik meg határidőre, felszólító levelet küldünk ki, melynek költsége a hátralékos Ügyfelet terheli.
- A közszolgáltatás keretében történő hulladékszállítás díjának hátraléka adók módjára behajtható köztartozás.
- Kérjük Önt, hogy saját érdekében szíveskedjék megőrizni a befizetés megtörténtét igazoló átutalási postautalvány-szelvényeket, valamint számláinkat.
- A szolgáltatásunkkal és a számlával kapcsolatos észrevételeit telefonon, levélben illetve elektronikus úton teheti meg. Ügyfélfogadási időnk: hétfő 7-19, szerda és csütörtöki napokon 8-16 óráig.
Ügyfélszolgálati elérhetőségünk: 2500 Esztergom, Schweidel J. u. 9., tel: 33/520-340, e-mail: esztergom@saubermacher.hu
- Kérjük, hogy minden esetben hivatkozzon a számlán található ügyfélkódjára.
- Kérjük Önt, hogy az ingatlanok tulajdonosainak, használóinak személyében(elhalálozás, elköltözés, névváltozás stb.) ill. a szerződés méretében bekövetkezett változásokat szíveskedjenek 15 napon belül írásban lakcímkártya, halotti anyakönyvi kivonat másolatával hitelesítve bejelenteni. A szerződés lezárásának, módosításának feltétele, hogy az aktuális évi hulladékszállítási matrica a címünkre visszaérkezzen.
- Felhívjuk figyelmét, hogy társasházban szerződés-módosítást, megszüntetést és új szerződést csak a társasházi közös képviselő aláírásával ellátva és csak a következő negyedév kezdetével áll módunkban elfogadni.
Bízunk abban, hogy információinkkal az Ön segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Saubermacher Magyarország Kft.