MOBILIZÁLT KORMÁNYABLAK ÜGYFÉLSZOLGÁLAT LEÁNYVÁRON
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat vagy kormányablakbusz egy ügyintézésre felszerelt kisbusz, amely előre meghatározott időpontokban lesz elérhető olyan településeken, ahol nem működik állandó jelleggel kormányablak, így Leányváron is.
Milyen ügyeket lehet intézni a kormányablakbuszon?
A kormányablakbuszon az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust el fognak tudni helyben intézni. Lehetőségük lesz hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről, így a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, az ügyintézési határidőről. Az ügyfeleknek a jövőben többek között az alább felsorolt ügyek miatt sem kell majd felkeresni a legközelebbi kormányablak irodát, a buszon ezeket is el fogják tudni intézni:
- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
- parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
- diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
- útlevél igénylése
- ügyfélkapu regisztráció
Mikor jön Leányvárra a kormányablakbusz?
A busz havonta egy alkalommal, 1 óra időtartamra fog kitelepülni és a Farkas János Művelődési Ház udvarára. Októberben, a hónap utolsó munkanapján, pénteken 10 és 11 óra között volt ez az időpont.
Önkormányzatunk a következő hónapokra vonatkozó kormányablakbusz ügyfélfogadási menetrendről még nem kapott tájékoztatást, de amint ez tudomásunkra jut, igyekszünk a lehető legtöbb fórumon eljuttatni Önökhöz az információt.
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok aktuális ügyfélfogadási menetrendjéről a https://www.kormanyhivatal.hu/hu/mobilizalt-kormanyablak-ugyfelszolgalatok oldalon is tudnak tájékozódni.
Hogyan fogja tudni az ügyfél az eljárási díjakat, illetékeket a buszon kifizetni?
A kormányablakbuszban a díjak, illetékek kiegyenlítésére bankkártyás fizetési lehetőség lesz biztosítva.